مسئولان قضایی استان با حضور در مسجد حضرت حجت (عج) تاکستان پیگیر مشکلات مردم این شهرستان شدند.

مردم تاکستان در دیدار با مسئولان قضایی مسائل عمومی، حقوقی و قضایی خود را با مسئولان قضایی استان مطرح کردند و مسئولان هم قول پیگیری دادند.
 
رئیس کل دادگستری استان در این دیدار مردمی گفت: صدور احکام بر اساس ادله و اسناد ارائه شده از سوی طرفین صورت می‌گیرد و نمی‌توان فقط با ادعای طرفین احکام قضایی را صادر کرد به همین دلیل مردم قبل از طرح دعاوی کیفری و حقوقی ادله و مستندات لازم را جمع آوری کنند.
 
علی شعبانی افزود: همواره به مردم توصیه می‌کنیم که در معاملات و مراودات اجتماعی خود ابعاد حقوقی و قضایی را در نظر بگیرند و با افراد مطلع و آگاه مشورت کنند و مراقب باشند که طمع منفعت مالی آن‌ها را گرفتار افراد سودجو و فرصت طلب نکند، زیرا امروزه بسیاری از پرونده‌های قضایی مطروحه در محاکم به دلیل بی احتیاطی در مراودات روزمره است.
 
حسین رجبی، دادستان عمومی و انقلاب قزوین نیز در این دیدار گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی به واقع یک نعمت الهی است و در حوادث و ناآرامی‌های اخیر تمام دنیا و دشمنان داخلی و خارج نشین نظام متحد شدند تا با ایجاد آشوب و اغتشاش به پایه‌های مستحکم این نظام اسلامی ضربه وارد کنند، اما با هوشیاری مردم، این بار هم نتوانستند به اهداف شومشان دست یابند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.